Eerste naam voor Rubens de musical is bekend!!

Historalia liet vandaag met trots via facebook weten dat niemand minder dan JAN SCHEPENS volgend jaar in de rol van Pieter Paul Rubens kruipt! Ik ben ZO blij! Tot 5 september gaat Historalia via hun Facebookpagina wekelijks twee duo-tickets weggeven voor de première.

Ik kan eigenlijk al niet meer wachten, ben jij even blij als ik of zou jij liever een andere acteur Rubens zien neerzetten? Laat het me dan weten in de comments!

20545610_894530694034111_9094688100093595386_o.jpg

6 Replies to “Eerste naam voor Rubens de musical is bekend!!”

  1. Dat is een musical die ik eigenlijk wel zou willen zien. Goed dat je het alvast post dan kan ik in het oog houden wanneer hij speelt.

    Niks mis met Jan Schepens, op de foto lijkt hij mij een prima Rubens te zijn

    Liked by 1 persoon

  2. Ik ben nog nooit naar een musical geweest, omdat ik niet zo goed hoor en bang ben dat ik stukken mis. Daar vind ik de tickets dan net wat te prijzig voor. Maar aan de enthousiaste reacties te zien gaat deze leuk worden?

    Like

Geef een reactie

